Навіны Навіны Беларусі

Эксперты пра «нацыянальны брэнд Беларусі»

Эксперты пра «нацыянальны брэнд Беларусі»

3023 праглядаў Вільнюс
Уручэнне Нобелеўскай прэміі па літаратуры стала знакавай падзеяй для незалежнай Беларусі. Як адбілася гэтая падзея на «нацыянальным іміджы Беларусі»?
Пра нацыянальны брэнд і змены ў ім разважаюць эксперты — эканаміст Марына Бароўка і медыяэксперт Аляксандр Класкоўскі, гісторык Антон Астаповіч і гісторык Фелікс Акерман.
«Вручение премии Светлане Алексиевич в разы увеличило инвестиционную привлекательность Беларуси», — лічыць намесніца старшыні Еўрапейскай асацыяцыі бізнэсу Марына Бароўка

«Лукашэнка „прасёк“, што Алексіевіч забірае ў яго ўвасабленне іміджу Беларусі», ўпэўнены палітычны аглядальнік, кіраўнік аналітычнай службы «БЕЛАПАН» Аляксандр Класкоўскі

«Адным са складнікаў нацыянальнага брэнду Беларусі павінен стаць наш культурны ландшафт», — Антон Астаповіч, старшыня «Таварыства аховы помнікаў»

«На жаль, успрыняцце Лукашэнкі як галоўнага і адзінага актара беларускага грамадства, негатыўна ўплывае на ўспрыманне Беларусі як самастойнай краіны», — адзначае Фелікс Акерман, гісторык і антраполаг (Германія)

Інтэрв’ю запісаныя падчас Школы па стварэнні нацыянальнага брэнду Беларусі, арганізаванай «Рухам За Свабоду» ў снежні 2015 у Вільні.

Аўтар: Зміцер Карэнка

Крыніца: belmediaschool.org

Каментары наведвальнікаў

Імя: не абавязкова
E-mail: не абавязкова
Каментар:
    спіс каментароў пусты

Летняя Школа Руху

Апошнія навіны