Новости Новости Беларуси

Эксперты о «национальном бренде Беларуси»

Эксперты о «национальном бренде Беларуси»

1297 просмотров Вильнюс
Вручение Нобелевской премии по литературе стало знаковым событием для независимой Беларуси. Как отразилось это событие на «национальном имидже Беларуси»?
Пра нацыянальны брэнд і змены ў ім разважаюць эксперты — эканаміст Марына Бароўка і медыяэксперт Аляксандр Класкоўскі, гісторык Антон Астаповіч і гісторык Фелікс Акерман.
«Вручение премии Светлане Алексиевич в разы увеличило инвестиционную привлекательность Беларуси», — лічыць намесніца старшыні Еўрапейскай асацыяцыі бізнэсу Марына Бароўка

«Лукашэнка „прасёк“, што Алексіевіч забірае ў яго ўвасабленне іміджу Беларусі», ўпэўнены палітычны аглядальнік, кіраўнік аналітычнай службы «БЕЛАПАН» Аляксандр Класкоўскі

«Адным са складнікаў нацыянальнага брэнду Беларусі павінен стаць наш культурны ландшафт», — Антон Астаповіч, старшыня «Таварыства аховы помнікаў»

«На жаль, успрыняцце Лукашэнкі як галоўнага і адзінага актара беларускага грамадства, негатыўна ўплывае на ўспрыманне Беларусі як самастойнай краіны», — адзначае Фелікс Акерман, гісторык і антраполаг (Германія)

Інтэрв’ю запісаныя падчас Школы па стварэнні нацыянальнага брэнду Беларусі, арганізаванай «Рухам За Свабоду» ў снежні 2015 у Вільні.

Автор: Дмитрий Коренко

Источник: belmediaschool.org

Комментарии посетителей

Имя: не обязательно
E-mail: не обязательно
Комментарий:
    список комментариев пуст

Школа Движения

Последние новости